Ebi Meraba hamiş arkadaşlar 10+2deyim aşırı mide bulantılarım var hala biara geçmişti tekrar çoğaldı artık hafifleyip bitmesi gerekmez mi günlük hayatımı idame ettiremez haldeyim 🙈
Fdnozc Ebi bende 13 haftalığım hala devam ediyo bi kaç gün iyi bi kaç gün kotuyum yağlı hiç bisey yemiyorum kendimi zorlanıyorum kusucagimi anlayınca bırakıyorum yedigimi bulgur pilavı ayran naneli sekerler tuzlu peynir falan iyi geliyo bana
alparslanliva Ebi benim burnumdan geliyo çıkarana kadar. Lavabonun kenarlarına tutunuyodum düşmemek için. Mide bulantısı hapı bi işe yaramıyo ben serum falan aldım 1 kg lıktan bi hafta boyunca o bile fayda etmedi
Ebi Bazıları bunları son ana kadar yaşıyolarmış Allah korusun bigün bayılıp kalcam diye korkuyorum 🙈😅