damlali benim belirli bir sebebi yok aslında, ilk zamanlar kanama alanı vardı onu atlattım şükür. Ama şuan aktif kanamam var. Hatta iki saattir bardaktan boşaltıyormuş gibi akıyor. Bu da kasık ağrısına neden oluyor😔 inşallah sabahı yapabilirim. Plesantadan olunca sıkıntı oluyor mu, ilaçlarla düzelme durumu var mı peki?