Zehrayeg bende hiç sezeryan olmadım bu yüzden sezeryandan çok korkuyorum , normal istiyorum ama çekeceğim acıları dusunmemeye calisiyorum , çekeceğim ve geçecek diye düşünüyorum aklıma bile getirmiyorum. Çatı muayenem içinde aynı yöntemi uygulamıştım ve ben hiç acı hissetmedim