esinaltintaas merhaba bence alın sonuçta araba 3-4 yaşına kadar kullanılacak illa ki alacaksınız. Belki işiniz düşer bebeğiniz ne güzel yaz bebeği güneş görsün diye arabasında gezdirirsiniz mesela 😊birde modellerin çoğu pusetli. Ekstra puset almanıza gerek kalmaz. benim doğumum nisan sonunda bizde arabasını 2 gün önce aldık 😊 ben çok kararsızdım başlık açtım sağolsun herkes çok yardımcı oldu yazanlardan bi arkadaşın dediği arabaya çok ısındık ve onu aldık 😊 joie litetrax 4. Şimdi travel olmasın çift yönlü olsun demişsiniz satıcı bize travel dışındakilerde o özellik yok dedi. Travel bize çok angarya geldi açması kapaması taşıması falan. Bu bizim aldığımız travel diye geçiyor ama kabin tipli bir araba. engüzel yanı aşırı pratik. Tek tuşla her şeyi yapabiliyosunuz. Tekerlekleri travel sistem gibi kocaman sürüşü çok rahat her yolda gider. Bebek uzun süre kullanabiliyor, sıkılana kadar biner tekrar baston almaya gerek yok. Tutma yerinde anneyi düşünmüşler hem içecek koyabileceğiniz bir bölüm hem de gizli bi gözü var telefon cüzdan koyabilecek bölümü var. Son olarak alt sepeti kocaman öte beriyi çok rahat toplar. Bunlar benim aradığım özelliklerdi ondan hepsini yazdım ☺️