minisinannesiiii Iyi aksamlar arkadaşlar bisey sormak istiyorum 27+4 olduk az önce karnıma çatlak kremi sürerken fark ettim karnım aşağı doğru düşmüş eşimde gördü senin karnın niye düşmüş böyle diye normal mi sizce neden olabilir
Vildan_C minisinannesiiii Benim göbeğim’de 30 da düştü gören düşmüş gelir yakında bebek diyor. Şuan 32+5im bugün kontrole gittim sormayı unuttum erken mi acaba diye 🙁
minisinannesiiii Vildan_C bende anlamadim 27 çok erken değilmi sanki düzlenmiş karnım yarın kontrölum var ama kafama çok takıldı
Vildan_C minisinannesiiii İnşAllah bi sıkıntı yoktur. Gerçi olsaydı benim doktorum söylerdi diye düşünüyorum stres yapmıyorum o sebepten.
Aloneanqel Biz de 36+4 olduk🙏🏻 Bakıyorum düşmüş mü düşmemiş mi anlayamıyorum kızlar ya nasıl oluyor 🤷🏻♀️