Sakel28 Ebru6161 yüzde kaç bilmiyorum canım ama bende Oyak’tan yararlanıyorum 280 lirayken 225 ödüyordum şimdi 300-320 arası olmuş normal muayene ben 243 lira ödedim
Minigim20 Ebru6161 yüzde yirmi olması lazım canım indirim oranı bizde oyak indiriminden yararlanıyoruz 125 lira muayene ücretine 105 lira ödüyoruz
Sakel28 Onu bilmiyorum bende merak ediyorum ama %15-20 indirim olur herhalde daha 25 haftalık hamileyim o yüzden sormadım
Ebru6161 Sakel28 normal dogm 2550 epiduralli normal dogm 3100 genel anestezi sezeryan 2800 epidural sezeryan3300 iste oyaktan %20indirim oluyoms ekstra bi gece hastanede kalma ucretide 450tlyms canm
Sakel28 Ebru6161 eşinizin askeri kimlik kartını göstermeniz yeterli yada Oyak numarasını isteyebiliyorlar
Sakel28 Ebru6161 askeri kimliğin resmini gösterebilirsin canım benimde eşim yanımda değildi ama sormadılar kimliği askeri personel Oyak indirimi dedim kız direkt indirimi tanımladı farklı bir hastane de resmini göstermiştim kabul ettiler 😊