Blablabla35 Eslina175 evet pembesini aldım gayet kullanışlı duruyor yani bebek için yeterli zaten ne kadar yıkıcan onda ama ben aldığımda daha uygundu indirimdeydi
ssnnmmm Eslina175 aynısı hatta rengi bile aynı indirimdeyken 55e aldım ebebekten tekrar indirime girer eğer doğum yakın değilse bekle derim
SILA--123 Eslina175 https://www.e-bebek.com/baby-plus-bebek-kuvet-seti-5-parca-mavi-p-byp-3012 indirimdeyken aldım ben 70 liraydi
Oysul Bizim şansımıza herhalde hepsiburadadan aldık küveti kargoda kenarı kırılmış. Iade de edemedik yani denemedik. Öyle kaldı. Demem o ki imkanıniz varsa kendinizin almanızı tavsiye ederim. Biz üşendik ama hata ettik.
elif_yildirim Eslina175 ilk zamanlar biraz zor olur tek yıkamak ama kırkından sonra artık rahat yıkarsınız tek başınıza diye düşünüyorum
nehirce_life Senayyalcin filesi kötü takılmadı bile küvete aldığımız file çok iyi kullanan arkadaşlardan biliyorum küvetin kalitesi de normal ama iş görür