Pemberuyam_ bence bu da dogru bir bakış açısı değil . Benim doktorum özelde . MedicalPark hastanesine gidiyorum . Aile hekimliğinin yapabileceği testler oldugunda beni direk oraya yönlendiriyor . Hormon testi , şeker yükleme testi vs vs . Daha evvel geçirdiğim bir ameliyat yüzünden sezeryan olmak zorundayım ama doktorum bu konuda bile araştırma yapıyor nasıl yaparız da normal dogum yaptırabiliriz diye. İnstagramdan da takip ediyorum 10 hamileden 7 sini normal dogurtuyor . Küçük , kurumsal olmayan , ticarethane olarak açılmış tıpmerkezi gibi kapasite ile çalısan yerler belki dediğin gibi olabilir ama kurumsallaşmış bir çok şubesi olan yerlerin buna ihtiyacı yok bence .