Sefos Kızlar merhaba 10+2 deyiz hamd olsun fakat 5 dakikada bir wcye gidiyorum yanma vs. Yok sizde durumlar nasıl veya nasıldı
Birkiz Sefos 16 haftanın sonundayım aynen öyle en cokta uyurken inan ki her uyandığımda saate bakma gibi huyum vardır yarım saate bır kalkıyorum gün içinde o kdr değil en çok uyurken çok sinirleniyorum
umyahsn1010 Sefos 20. Haftaya girdim çok şükür 🙏 wc ye girmekten yoruluyorum. Tam Oturuyorum hop birdaha. Gerçekten bugün bende böylr bi post açmak istiyordum😅 çok sık çıkıyorum ya 😁
T-aksoy Bende başlarda öyleydi ama şu an 22. Haftadayım ve 20-21 den itibaren gece kalkmalarım bir kere veya hiç olmuyor. Birde su içmeyi bırakıyorum 10 gibi