Aszey2012 benim d vitaminimde sıkıntı çıkmadı ama 6. Hafta tahlil yaptırdım ve tsh 5.66 çıktı. Hemen uzman dahiliye doktoruna gittim Euthyrox 25 mcg başladım. Sabahları aç karnına ve diğer ilaçlarınla aralarında en az 1 saat olsun dedi. Ben sabah 8’de ilacımı içiyorum öğlen kahvaltı ediyorum ve diğer ilaçlarımı içiyorum. Ne olur ne olmaz diye baya saat farkı koydum. Merakımdan 1 hafta sonra yani 7. Haftamda tekrar baktırdım 4,24’e düşmüştü. Ay sonu tekrar baktıracağım. Hiç endişelenmeyin düzenli kullanım ve takip önemli. Mutlaka her ay baktırın ve iyi bir dahiliye doktoruna her ay görünün, ben öyle yapacağım