Pitircik_annesi061 Hepsi evlat bitanem. Biz öğrendiğimiz an anneliğe başlıyoruz. Onunla uyuyup onunla kaldırıyoruz. Onunla yiyip içiyoruz. Evlat acısı çok zor iligime kemiğime kadar biliyorum bu acıyı. Hastaneye 3 kişi gidip 2 kişi çıkmanın acısını. Onu o küçücük mezara koymanın acısını. O doğum sancısını çekip kucağının bomboş kalışını. Ama emin ol Rabbim o sabrı veriyor delirdim sanıyorsun ama delirmiyorsun. Öldüm sanıyorsun ama Rabbim bı şekilde yaşatıyor. İsyan etme sadece dua et olur mu? Rabbim peygamber sabrı versin. Dostinex diye bir ilaç verilmesi gerekiyordu sana. Bı eczaneye zordur istersen. Olmadı dediğim gibi göğüsünü bir bezle sıkıca sar🙏