Tuba2808 8+2 haftalık gebeyim fakat belirtim yok benim gibi olan varmı bi sıkıntı mı var korkuyorum bi hafta sonra kontrolüm var yardımcı olurmusunuz
Azrabetulunannesi Tuba2808 bu haftalarda belirti mide bulantısı baş ağrısı falandır fakat ne gğzel siz hiç yaşamamışsınız ben de yaşamadım şu an 29 haftalığım Allaha şükür bi sıkıntımız yok takma kafana sen
Melikeelanur Tuba2808 ne güzel işte canım tadını çıkar ben bulantidan kafamı kaldiramiyom her kalktığımda etraf karariyo halsizlik yatiyom ölü gibi bişi de yiyemiyom imreniyorum yeminle geçsin bu günler
Buseyvz Tuba2808 çok iyi anlıyorum 4 buçuk sene beklemiş biri olarak 🤗 Rabbim hayırlısıyla, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌺
Tuba2808 Buseyvz 5 sene de ben bekledim sonu tüp bebek o da emegimizin karşılığı inşallah güzel gider 😇
Tuba2808 Melikeelanur inanki böyle saçma bi düşünce olamaz diyebilirsiniz biraz geç buldum ve mide bulantısı yok o yok bu yok diye kuruntu yapıyorm bi tane kürtajım var kalp atışı durmuştu ondan bu korkum
Melikeelanur Tuba2808 Allah korusun canım bişi olmaz Allah’ın izniyle ❤️ tadını çıkar vala sabah aksam yatakta olan biri olarak söylüyorum çok zor gecirenlerdenim
Ebryrdm Tuba2808 olur olur merak etme 6. Ayima kadar hic bir sey hissetmedim. O kadar rahattim ki ne kadar guzelmis yaa diyordum. Simdi 36 hafta olduk dogsun diye kivraniyorum. İyi degilim her zerreme kadar hissediyorum 🤦🏼♀️ Yanarim yanarimda asermek nasil bir duygu onu tadmadigima yanarim 😅
Tuba2808 Yaaa ne güzel hiç bi belirtiniz olmasını gerçekten öbür belirtilerdemi yok bende yok sadece besili gördük kalp atışını dinledik tamam arada kaşık Batmam var göğüs hassasiyeti bi geliyo bi gidiyo değişik şeylerdeyz suan bi zaman geçseydi 😇