Duygusuz Eylul2018 aynen ya İnş gelir. Dr bana özellikle dedi fazla yeme kilo almasın bebekte diye ilk cocugumda iri bebek ti 38 haftada 3800 dogdu mahvoldum dogum yaparken keşke diyorum zorunlu sezeryan yapsa bunda da
Eylul2018 Duygusuz bende benim doktor heralde daha çok kilo alsın diye bekliyor diyorum 4 kilo üstünü sezaryen yapıyorlar mıs bende sezaryen den korkuyorum
Seher112 WmonallissA bizimki de 23+1 de 805gram çıktı 1 hafta öndeydi 2 hafta önde şuanda ama doktorumuz olumsus bişey demedi
BAS123 Aliiimerve18 benim 32de 2100dü doktorum hiç şekerden filan şüphelenmedi ki zaten normal rutin kan testinde de şekerim çıkmıyordu, kiloyu genetik faktörlerde etkiliyor
Duygusuz Eylul2018 ben bugun gittim kontrole kilo almamıs bebek Dr aferin dedi yememişsin🤣 valla sezeryan dan korkma canım de un en iyisini bilir normal daha fena tabi herkesin dogumu farklıdır ama ben keşke sezeryan olsam diyorum
Eylul2018 Duygusuz yaa bende sezaryen videosu izledim ondan korkuyorum yoksa normal doğumun sancıları da pek iyi sayılmaz 😂 hayırlısı olsun hakkımızda