Hamişler 29 haftalk olduk spinal anestezi düşünüyorm ilk doğumum genel oldu simdi ikincide o anı yaşamak görmek istyorum etrafimdakiler bas ve bel agrisi oluyor hissediyorsun falan diyolar açıkçası kimseyi dinlemek istemyorum çünkü her bünye farklidir diye düşünyorum bu şekilde doğum yapanlar sizin nasıl geçti o an ve sonrasi