3636 Nasıl gidiyor günler geçmiyor sanki 😂sabırsızlıkla bekliyorum 🤗 sizlerde durumlar nasıl hanımlar 😘😘pazartesi kontrolüm var bebisler kaç kilo oldu 😅
Selin2 3636 Bizde 37+6 olduk heryerim taş gibi zor hareket ediyoruz artık bugün kontrolümüz vardı 3034 gr olmuş 🥰
Ozlem0342 3636 gecmiyor günler dediğiniz gibi 🤣 36+6 olduk göbeğimiz taş gib oldu ne saga dönüp yatabiliyoruz ne sola Allahım hayırlısıyla geçsin günler sag saglim kucagımıza alalım die dua ediyoruz 🤲🏻🤲🏻💙
askvehuzurum 3636 bende 37+5 im az önce acilden geldim. Sancılarım varfı çokk.. 1 cm açılma ve rahmim yumuşamış bide bebek az bişey kanala inmiş.. Sağlıkla gelsin 3 gün önce 3 kiloydu bebeğim 👣
ilseng 3636 37+3 olduk bizde 🙈😂 benimkide hareketli ama cok fazla ağrım var. Bugün acile gittim orada 3056 gram geldi. Kendi doktorumda bi tık daha az. Perşmbe 2780 gelmişti doktorumda. Cuma gideceğim muhtemelen onda da 3 olmuştur🥰
Selin2 3636 yemek yediğimde benimde hareketleniyor süt içtiğimde ozellikle🥰 saga sola yattığımda babasının sesini duyduğunda sokaga çıkıyoruz yürürken gibi 😅 genel olarak hareketli cok az nadir hareketsiz kaldığı galiba💆🏼♀️🤷🏼♀️😅
3636 ilseng maşallah canım benim ewt ultrason dan ultrasona farklılık gösteriyor sağlıklı olsunlar da kilo çok önemli değil 😅🤗
3636 askvehuzurum senin bebiş hızlı çıktı tatlım çok bekletmiycek sizi 😊 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😘
ilseng askvehuzurum sizinkinin eli kulagında darısı başımıza🥰 nstde sancınız cıktı mı benimde aşırı ağrım var. Cok geçmiş olsun
3636 minnie123 maşallah tatlım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim kontrolumde pazartesi inşallah 🥰
askvehuzurum 3636 ayy evet gelsin artık valla çok istiyorum en azından bu ağrılarım biter çok zorlanıyorum… Rabbim hepimize kolaylık versin..