KBR12- bir çok doktoru internet uzerinden dinledim. Bu cati konusunda önceden yapılan muayenenin bi anlamı olmadığını her kadının ciddi bir problem yoksa normal doğum yapabileceğini ve eğer çatı konusunda bi sıkıntı varsa bunun doğum sırasında anlaşılıp en kötü ihtimalle doğumun sezaryen e cevirelibilecegini söylüyorlar. Bence devlet hastanesinde ya da baska hastanede güvenebileceğin bir doktor varsa danış derim. Eğer sen de benim gibi normal doğum yanlısı biri isen ki düşüncene saygı duyarım sonuna kadar peşini bırakma git derim