Sibelglgakn Merhaba anneler Ben Üsküdar da oturuyorum yeni dogum yaptim. Kizim icin cok iyi bir doktor arayışımız var. Tavsiye edeceğiniz memnun kaldığınız her soruya cevap verebilen ilgili gittiğiniz bi doktorunuz var mi ?
Mom6 Sibelglgakn Arkadaşlarım çok önerdi ben daha doğum yapmadım ama çevremde herkes Çamlıca Erdem Hastanesinde Vural Kartal’ı önerdi çok bilgili ve ilgiliymiş
Mom6 Sibelglgakn Birde annem yıllardır hepimizi özel olarak götürürdü bütün aşılarımız kontrollerimiz bebeklikte çocuklukta orda oldu Üsküdar Bağlarbaşında Hakiki Antep’in üst katında Alpdoğan bey var çok iyi eski bir doktordur
Mom6 Sibelglgakn Merhaba, çok uzun zaman oldu gitmeyli tabi ama Alpdoğan Helvacıoğlu doktorun ismi aratarak bakın isterseniz bende şuan numarası yok Bağlarbaşındaydı muayenesi