Saadet4480 inşallah bişey yoktur canım bende 15 haftalıkken hamile olduğumu bilmiyordum trampolin üstünde zıpladım sancı gelince doktora gittim o an hamile olduğumu anladım ama çok şükür bişey olmamıştı Rabbim bütün bebeklerimizi korusun ve sağ Salim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin