yasemin333 teşekkürler. Siz de sağlıklı bir şekilde doğumunuzu yaparsınız inşallah 🤗 bebeğim 52 cm doğdu. Yenidoğanlarda 50 cm yazıyor ama hepsi kızıma oluyor ve daha 15, 20 gün bunları giyer bence. 10 tane zıbını var. 7,8 tane de 3 lü takımlardan. Islandığında üşümesin diye hemen değiştiriyorum. Eğer az olursa kış ayında kurumuyor. Sürekli yıkayıp kurutmak da zor. Bol bol aldım. Birikince makineye atıyorum.