Kızlar merhaba 🌞
20 ilk dişim çıktı birkaç ay önce normal diş gibi bayağı uzadı çıktı yani hiç ağrı sızı olmadı ama şimdi bir haftadır ne oldu bilmiyorum ağrımaya başladı yanağıma ve arkaya doğru çeneme değiyor ağzımı çok açamıyorum yutkunamıyorum acı var yani doktora da randevu alamıyorum dolu.Böyle olan var mı geçer mi acaba kendi kendine .ya da 20 ilk dişi çekiyorlar mı doğumdan sonra çektirsem ,şu an gitsem ne yapabilirler acaba yanağıma değen kısımları en azından törpüleyemezler mi