Merhabalar, eşim 35 hafta 3 günlük hamile. Doktorumuzun dediğine göre 2 hafta önden gitmekteyiz. Bugün kontrole gittiğimizde doktorumuz baş çevresinin 38 cm olduğunu ve bunun fazla olduğunu söyledi. İntetnete baktığımda doğduğunda 36 cm falan olduğunu okudum. Konu hakkında bilgisi olan var mı ? Sizinkiler kaç cm yada kaç cm doğdu. Herhangi bir sağlık sıkıntısı yaşatır mı ?(doktor yaşatmaz dedi) eve geldiğimizden beri astık suratımızı kara kara onu düşünüyoruz. Bu arada 38 cm yi avuç içime mezura koyup ölçtüğümde büyük gelmedi bana :/