Minisannesi2904 Ezgi2020 37+0 4 kilo aldım😬😬 89 la hamile kaldım dikkat ettim hep çok hareket ettim bol su içtim yürüyüş yaptım ödemimde olmadı Allaha şükür doğumdan sonra ilk işim kilo vermek 🤦🏻♀️
Ezgi2020 Ebru_123_ ben öğrendiğimden beri her gün en az yarım saat yürüyorum bu aralar havalar soğuk biraz zorluyor ama kesinlikle faydasını gördüm ödem sorunu yaşamadım hareketli olmak normal doğum isteyenler icin de önemli bence yürüyüse baslayabilirsin :)
cloverart Ebru_123_ gebeliğimin başından beri Leslie yapıyorum. Doktorunuz risk görmediyse yürümek iyidir😊
yusufbebekk447 Ezgi2020 54 tüm hamilelikten önce ilk üç ay 52 ye düştüm 2 kilo verdim sonra 69 oldum en son 32.haftamda .Çok kilo aldım .Sağlıklı besleniyorum ama durmuyor kilo almam. Şu an 34 haftalığım 1 kilo daha almışımdır
Ezgi2020 yusufbebekk447 benim de öyle dikkat ettiğim halde istemsizce kilo aldım bende bu ara pek dikkat etmiyorum ettiğim halde 15 kg aldıgım icin 😅