İyi akşamlar herkese. Koronayı atlatanlara bir sorum olacak. Bu virüsü geçirenler görme konusunda her hangi bir değişiklik yaşamış mıydı? Yani bulanık görme,puslu görme vb. Gibi? Ya da ışıktan rahatsız olma, gözlerin ağrıması gibi? Cevaplarsanız çok sevinirim 😌