23 haftalık hamileyim bir kızım olacak inşallah ilk başlarda ben istemiştim bu ismi eşim yok diyordu şimdi eşim kabul etti ama benim içime sinmiyor anlamı çok güzel genç , temiz ahlaklı kız, güzel görünümlülük olarak falan geçiyor bide dağ keçisi anlamı var hadi o anlama takılmıyorum zaten peygamber efendimizin halasının ismi bi sahabe ismi sonuçta ama aklıma ya evra derlerse işte söylemesi zor bir isim gibi geliyor yada ben çok kararsizim bilemiyorum bu ismi kullananlar var mı etrafında falan bana yardımcı olur musunuz lütfen