Merhaba sevgili anneler ve anne adayları ilk kez doğum yapacağım için bazı korkularım var araştırdım fakat bununla ilgili çok bilgiye rastlamadım ben adet sancısını çok şiddetli yaşayanlardanım yani dayanamayacak dereceye geliyordum doğum sancısının çok daha fazla olduğunu duyuyorum bu durumda ben normal doğumu nasıl yapacağım gerçekten çok endişeleniyorum dayanamayacağım diye içinizde benzer olan veya bilgisi olan varsa lütfen bana yardımcı olur musunuz.. çok teşekkürler..