Byby99 Bebeğim 190 gr olmuş doktor tosuncuk eğer böyle giderse 4 kiloyu geçer dedi. Kilolu olmasını isterim tabi ama 4 kilo üstü olunca sezeryan olmasından korkuyorum.
Aysun1983 Byby99 17+3 de 200 gr dı ama doktorum böyle giderse 4 kilo üstü falan olur ya da tosuncuk diye bir yorum yapmadı 🤷♀️bana haftası ile uyumlu dedi
Deletedmom27 Byby99 benimde 190 gramdı 17+3 te hiç te tosuncuk muamelesi görmedi doktorumuzdan,herşey olması gerektiği gibi dedi😂rahat bırak çocuğu daha şimdiden kaygı hissettirme yavruya😅
44Queen Byby99 25. Haftadan sonra dengeleniyor haftası canım döllenmeden kaynaklı o kilosu gayet normal tabi 4 kilo olursa bence hiç de fena olmaz 😉 boşver sağlıklı olsun da
aselsura123 Byby99 benim de 17 haftalıkken 211 gramdı şuan 25 haftalık 730 gram doktor hatasıyla uyumlu dedi sizinki de normal 😊🤭
Mdnyldz Byby99 Benim de 17+3teyken 214gr ‘dı. Ve haftası ile uyumlu olduğunu söylemişti doktorum. Şimdi 19+4’üz🤗
meraklianne1 Byby99 bizde 17+3 üz miniğimle boyumuz 18cm kilomuz 240gram ultrasonla haftamız aynı ve doktorum gayet sağlıklı dedi 😍😍