İyi akşamlar arkadaşlar. Ben 22 haftalık gebeyim ve dün normal rutin kontrolüm vardı detaylı ultrasona girecektim ve girdim de ama şöyle bir sorun çıktı rahim ağzı kanalı kısa dedi doktor ve erken doğum riski olduğunu söyledi. Bana kontrolden hemen sonra rahim ağzına serklaj operasyonu yapıldı yani rahim ağzına dikiş atıldı erken doğumu engellemek için fakat %100 çözüm değil denildi yırtılma ihtimali varmış. Çok dikkat etmem gerekiyormuş sürekli yatıp dinlenmemi söyledi doktorum. Ve sizinle bu durumu paylaşmamda ki amacım belki yaşayan olmuştur yada yakınından birinden duyup da bana tavsiyede bulunacağınız şeyler vardır diye sizinle paylaştım. Sizlerin yakınında yada birinde olup da zamanında doğum yapan oldu mu? Yada bu durumla olup da hamilelik süreçlerini nasıl geçirdiler? Benimle bunları lütfen paylaşır mısınız bize dua eder misiniz arkadaşlarım 🤲❤️