Doktorum bana gyno ferro sanol adında ilk 3 ay kullanmak üzere folik asit verdi fakat ,hamilelerimden dolayı bulantı halsizlik vs çekmezken bu ilaç yüzünden çekiyorum . bu nedenle son birkaç gündür içmiyorum ilacı sizce kullanmamanın nasıl etkileri olur ? Şuan 7+6 günlük hamileyim