Ebr123 Arkadaşlar düşük tehlikem var ayağa kalktın mı hemen kanamam oluyor birde corona oldum neler içmeliyim neler içmemeliyim neler yapmalıyım daha çok yeni gebeliğim doktorada gidemiyorum yardım edin ltfen
Pamugunannesi1 Ebr123 Gittiğin doktorunu ara o sana daha iyi bilgi verir kafana göre bişey içme sakın
cryingbaby Ebr123 cok geçmiş olsun, benim annem babam atlatti, çiğ sarimsak soğan yediler, c vitamini bolbol, limon portakal gibi, ve dr’un verdigi o ilaclari aldilar cok sukur kurtuldular🤲🏼
Ebr123 cryingbaby limon bebeğe zarar vermez değilmi daha yeni öğrendim ve düzenli gittiğim bi doktorum yok o yüzden soramıyorum
cryingbaby Ebr123 inanin bilmiyorum. Dusuk tehlikeniz oldugu icin bilemiyorum,🥺 yoksa ben bu surecte limon suyunu sıkıp portakall içiyorum, veya grip olmamak icin ciğ limon yiyorum cok sukur biseyim yok🤲🏼
Bzdshr Ebr123 bende 1 hafta once pozitif ciktim hala da karantinadayim 17 haftalik hamileyim doktorum bana ilac kullanma vitaminlerini de ihmal etme dedi zaten hamile oldugunu soyleyince denetime gelenlerde ilac vermiyolar onun disinda stres yapma rahat ol gelir gecer insallah gecmis olsun simdidennv
Tugbae Ebr123 çok geçmiş olsun bende 26 haftalıkken atlattım ama herhangi bir riskim yoktu çok şükür sizin gibi turşu ve sarımsak sirke bol bol eşim litrelerce portakal limon suyu sıkıp kariştirdi su yerine içtim nerdeyse tavsiye ederim birde uyanınca limonlu ballı ılık su tüketin ilk önce