Merhaba hanımlar ben idrar yolu enfeksiyonu oldum doktor suprax verdi kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz acaba doktor günde 2 yazmış eczacı bu ilaç günde bir tane içilir dedi çarpıntı oldu bende acaba ilaç mı yaptı birde demir ilacı da içiyorum ama arada 3 saat var bişey olur mu suprax kullanan var mı