Anne54 Kızlar 1 adet 10lu hastane çıkışı alıcam instagramdaki isimli tavşanlı takımlardan. Alt üst parçaları takım yaparım bide kaç tane 5li takım alsam yeterli olur doğum tahmini 1 mayıs görünüyor
Minnosunannesiii Anne54 bitane 10lu al 5liye gerek yok açıktan 2-3 tane takım al canım kullanamazsın boşuna almış olacaksın bak burda öyle abartanlara cidden kullanılmıyor
Gigy Anne54 5 li 2 tane düşünüyorum ben ,yeni doğan hiç bir şey almadım çoğunluk 3-6 ay aldım ,sonra evde de giydiririm diye düşündüm 1 tane 10 lu 2 adet 5 li düşündüm
rumeysa-96 Anne54 canım ben de mayıs annesiyim 4 tane 5 li 2 tane 10 lu olarak aldım sana tabsiyem ebebekten indirimlilerde var oradan bak mutlaka
ZZeyynePP Anne54 ben bir tane 10 lu aldım bir tane 5 li hediye almıştı görümcem o sebeple almadım ayrıyetten bir kaç takım almıştım yetti arttı yine öyle yapıcam inşalalh.
Anne54 Minnosunannesiii hadi ya şimdiye kadar bişey almadım arkadaşım 5li takım aldı 1 tane. görümcemde 1 tane 5li takım almak istiyor kıramadım al dedim etti 2 tane 5li. Tamam daha almim 2 tane yeter desem kaç tane al üst takım alıcam kafam karıştı 😦 peki şapkalı tulum damı almim ikili takım oluyor ya bir şapka bir tulum biraz daha büyüyüncemi alim☹️
Anne54 ZZeyynePP peki kaç ay alınmalı bu 5liler veya alt üst takımlar bebek 1 hafta ileriden gidiyor doğumun sonlarında doktorda söylüyormuş yeni doğan alma bebek iri diye ama ne bilim hiç almicakmıyız yeni doğan
Merinosunannesii Anne54 canım benimde 4 mayıs gözüküyor doğum 1 tane 10lu takım aldım trendyoldan 5 tane de 5li takım aldım fazla fazla olsun diye sen yine de 2 3 adet 5li takım al hastanede 1 tanesini yanına da alırsın 10lu takım harıcı trendyoldan da öneririm ben hepsinden cok memnun kaldım 5lilere en fazla 55 lira verdim bilemedin 60
Sehertsn Ya cok sacma olacak bu takimlari uzun kollu mu aliyosunuz hepsini yani. Ben hastane icin uzun alacam ama mayisa denk geliyo hepsi uzun mu olsa. Sacma bi soru oldj ama napayim 🤣
rumeysa-96 Sehertsn genelde canım uzun oluyor zaten de hastaneçıkışları uzun kollu aldım ekstra aldıklarım kısa kollu tulum şeklinde aldım denizlide yaşıyorum haziran ortasına kadar bebeğin vücuduna göre soğuk olabilir
Anne54 Sehertsn canım hastane çıkışları uzun kollu olmuyormu zaten zıbınları kısa kollu alabilir tabi hem kısa kollu hem uzun kollu almak lazım bence 🤣
Ebruuka 2 tane 10 lu hastane çıkışı 3 tane de 5 li takımı var geri kalanlar alt üst takım o da 5 6 tane felan var yeterli bence genelde 3 6 aldım 0 3 almadım fazla 1 2 tane var yok oda
MaysaBade Mayıs sonu gözüküyor benim ben yine uzun kollu 5 Li set aldım iki tane. birtane de 10 lu aldım. Geri kalanları 3-6 ay alıyorum
Lindam47 MaysaBade yaaa bişey sormak istiyorum sizeee bi çok postta karşıma çıkıyorsunuz Maysa ismi dikkatimi cekiyor kızınızın ismi mi acaba 🥰 Benim kızımn ismi maysa 🌺
Minnosunannesiii Anne54 ay çok bile cidden hani isimli yaptırmak istemesen dicem 10 luyu yaptırma bebişler kuş gibi canım inanki hemen büyüyorlar giydiremiyorsun bile doğru dürüst yoksa parasından şundan bundan değil çok şükür bugün istesem bebeğimizi hepimiz çarşıyı alır odasına koyarız ama lüzum yok güzelim wallahi kullanılmıyor
Gigy Anne54 biiraz boylu olacak dedi gibi doktor ,omurga yapısından bakıp ,son zamanlara doğru 0-3 alabilirim belki gidişata göre aldığım, 3-6 aylar da kalıpları dar aslında 😊
rumeysa-96 Anne54 ben kayınvalidemle annemi dinledim onların geçmişleri olduğu için 6 tane olsun dediler çok pahalı markalı şeylerde almadım bime geldi öyle aldım arada e bebekten aldım çocuğun yediği helal giydiği haram derler ya
ZZeyynePP Anne54 benim bebeğim 3100 doğmuştu 36 6 da ona rağmen 0 3 ay bir kaç tane aldım çok alma istersen hemen buyuyorlar sadece 2 3 kez giydirdiğim kıyafetler var yani
Anne54 Minnosunannesiii doğru söylüyorsun ama isimli çıkışa hevesim var ponponlu tavşanlı felan🤨 onu sadece tulum olarakmı yaptırsam acaba ama içindeki battaniyeyi felan ona göre ayarladım yani onun içinde battaniye var diye 2 tane battaniye aldım 🤔🤔