Ben doğum yapmadan önce almamıştım ama doğum yapınca çok sütüm gelmedi çocuk da hızlı emmeyince tıkanacaktı sayesinde açıldı ve hem emzirip hem sağınca sütüm hep çoğaldı çalıştığım zaman da çok işime yaradı doğumu bekleyebilirsin belki almak için boşuna almak istemiyorsan