Ozzgeee annepanda ben başka bir doktora gittim o da bir iki doz öneririz dedi. Ama kendi doktorum yedi doz vermişti bende dört doz da bıraktım.
annepanda Ozzgeee ben 5 i kullandim. Son 2 kaldi kullanicam bir sorun yasamadim ssukur. Benim enfekssiyonum aşıri yüksek cikti doktorum bunun bile gecireceginden şupheli..
Mervee8 Esmanur_97 Sonrasında devam ettimi acaba ? Ben 4 gündür kullanıyorum ve gün içeriisnde var baya sulu şeffaf akıntı korkuyorum bebeğin sıvısı olabilir mi diye 15.haftamdayım