Togan-bebek Arkadaşlar 31+1deyiz doktor bebek makat gelişli sezeryan olman gerekiyor dedi sizin bebekleriniz kaçıncı haftada dogum pozisyonu aldı
BurcuLice Togan-bebek bence beklemeli biraz daha doktorun benim yeğenim 15 günü var doğmasına daha yeni döndü başka doktorada git derim illa sezeryan diyip dönmesini beklemiyorsa doktorun 40 haftaya kadar zaman bar suyun vs azalmadıysa
Minik1212 Togan-bebek Ben 32.haftada gittim doğum pozisyonuna gelmemişti yani başı aşağıda değildi doktorum çok iyi dedi.şaşırdım sordum dönmesi gerekmiyor mu dedim hayır dedi şimdiden dönmesin daha erken demişti