38+4 olduk cuma günü kontrole gittim altan muayene oldum 2 cm açıklık vardı ve pazartesiye dogurursun dedi doktorum nst de sancimda cikti ne gelen var ne giden bugun tekrar gittim 4 cm olmuş acikligim sancimda artmış doktorum doğum bugun bile olabilir dedi ve en gec cumaya dogurursun diyor eve geldim olan sancida gitti bekliyoruz hala tik yok😭nisanimda cumartesi gelmişti😰