Kubosunyavrusu damlali banada aynısı oluyor 15.haftadayım hemde inanılmaz en çok sağ tarafa. Bazen olmuyor ara ara geliyor sancı gibi de değil daha önce hissettiğim bir durum değil bebekmi diyorum acaba ?
mrvears damlali o haftalarda benim de olurdu hatta Hala oluyor arada bana doktorum o zamanlar rahim büyümesine bağlı olur demişti canım
orkide21 damlali benim de agrı oluyor delik çevresinde bazen o kadar yoğun ki anlatamam dıskılamayla geçiyor gaz var sureklı gegırıyorum. İshal de oluyorum sürekli hamilelikten beri 😣
damlali Kubosunyavrusu benimse göbek deliğimin çevresi bazen sağ bazen sol anlayamadm bide kanamam oluyor arada onunlamı alakalı bilemedim
Kubosunyavrusu damlali doktorunla görüşebiliyormusun yarın ara devam ederse yada kontrole git tedbir almak en güzeli hiç panik yapma ❤️
damlali Kubosunyavrusu 13.haftasan beri uğraşıyoruz canım Progestan alıp yatıyorum plasentada kanamam oldu yatıyorum sürekli 🤲🏻
Kubosunyavrusu damlali Allah bebeğini sana bağışlasın güzelce dinlen sağlıkla kucağımıza alcaz inşallah bebeklerimizi 🤲🏻❤️
damlali Kubosunyavrusu amin amin canım dineniyorum sürekli zaten inşallah dağlımla alırız kucakalrımjza bebeklerimizi🤲🏻