Anne18 panik yaparsan iyice yükselir ama düşmüyorsa doktoruna bildir mutlaka baktın düşmüyor acile git gebelikte tansiyon ihmale gelmez.Eger düşerse doktorun datakip et derse bisure hamurisinden ağır beslenmeden falan uzak dur benjm de bikac gün yükselmisti takip ettim düştü dikkat ednce de problem kalmadı ölçüyorum her gün sorun yok.