Mercimeginannesi123 Bebeğim 5 gündür küvezde tabikide sağ salim cıkması önemli olan ama belirsizlik cok yoruyor aynı durumu yaşayan var mı kaç hafta kaldı bebişleriniz? İllaki her çocuk bir olmaz gelişimine göre duracak biliyorum ama yinede merak ediyorum
busratunk2 Mercimeginannesi123 genelde haftasını doldurana kadar çıkarmıyorlar yani en fazla 1.5/2 ay küvezde kalır bence ama gelişimi iyi giderse daha erken de çıkabilir. Önemli olan kendi kendine nefes alıp verebilmesi… inşallah sağ Salim kavuşursunuz canım .
Emine2608 Mercimeginannesi123 30 haftalık doğum yaptım bende 21 gündür küvezde hala bebeğim ama durumu iyi çok şükür belli ki kiloya gelmesini bekliyorlar sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah sizde sadece bol bol dua edin üzülmeyin ki sütünüz kesilmesin 🙏🏻❤️
Dlngnz Mercimeginannesi123 bende 32+3 Doğum yaptım kızlarım küvezde çok şükür büyük bi sıkıntıları yok biraz enflasyon bide sarılık olmuşlar Işın tedavisine başlayacaklarmış bide kilo vermişler😔 inşallah bir an önce yavrularımız toparlar da yanımızda olurlar🙏🙏
Emine2608 busratunk2 benimde herşeyi normal ama çok hızlı nefes alıp veriyor solunum cihazına bağlı hala ama her geçen gün iyiye gidiyor çok şükür