Yagmuraksu merhaba. Hiç kafanıza takmayın, önemli olan sağlığı. İlk bebeğim 38+5’te 3120 gram doğmuştu, 35 haftalıkken bana da doktorum “biraz ufak tefek bi bebek olacak, genetikle alakalı” demişti, hatta o zamanlar benim de canım sıkılmıştı buraya başlık açmıştım😌 Sonra ikinci çocuğuma hamile kaldım, o da 2 Kasım’da doğdu. 2. çocuğumun da son haftalarında doktorum (gene aynı doktorun takibindeydik) “bebeğinin kilosu çok düşük, böyle devam ederse 2800-3000 kilo anca doğar, hatta küvöze dahi girebilir” demişti, çok üzülmüştüm. Doktor bunu söyledikten sonra yeme içmeme dikkat etmeye başladım; günde 2-3 litre su tükettim, sabah-öğle-akşam sadece protein ağırlıklı beslendim. 37+6’da doktorum beni doğuma aldı, ameliyathanede doğum esnasında çocuk doktoruna “biraz ufak tefek bi bebek haberin olsun, hazırlıklı ol” dedi, ben orada gene çok üzüldüm ve bebeğim 3400 gram 51 cm doğdu, kendi doktorum dahi şok oldu, “hiç beklemiyordum” dedi. Demem o ki; ilk çocuğumun kilosunu tutturan doktorum, ikinci çocuğumda yanıldı.. Cihazlar hatalı gösterebiliyor bebeğin pozisyonundan falan.. Sen gene de beslenmene dikkat et. Ben öğlenleri bile antrikot yiyordum son 2 hafta. Abur-cuburun bebeğe zarardan başka bi faydası yok. İlk bebeğim 2 yaşına geldi, hala ufak tefek bi bebektir, daha 10 kilo düşün. Genetiğin de etkisi var tabi, anne-baba minyonuzdur. Hayırlı doğum olsun İnşallah.