Gulsah_alp93 ben ozel odayi sezeryan tarihi aldigimda ayirtmak istiyorum neden derseniz ben ilk dogumumda acil sekilde kontrolumun ertesi guñu doguma alindim ve ben sezeryan oldugumda 24 tane dogum vardi 18 i sezeryan ve ozel oda falan tamamen dolmustu ikili olarak kaldik odalarda ve cok zordu simdi parayı falan gormuyor gozum o odayi ayirticam insallah