Sonucunda oğluma sağlıklı bir şekilde kavuştuğum için benim için pozitif olan sezeryan hikayem 🙂38+4 te gece yatağa yattıktan sonra saat başı lavaboya kalktım ne olduğunu tam olarak anlamayadim ama ağrılarım vardı meğer sanciymis çünkü düzenli şekilde gelip gidiyordu. Sabah 6da lavaboya kalktığımda ise birden suyum geldi. Tutamiyorsun kendiliğinden akıyor denilen olayı yaşadım. Tabi birde suyla beraber gelen başka birsey vardı oğlum tuvaletini yapmıştı anne karnında 🙄Tabi acil olarak hastaneye gittim. Ultrason nst derken hersey yolundaydı. Çatı muayenesi oldum ama bebek kanala girmemişti ve açıklık 2 cm de kalmıştı. Tuvaletini de yaptığı için riske atmak istemedik. Ve acil olarak sezeryana alındım. Spinal anestezi ile oldum. Spinalin en güzel yanı doğum anında oğlumu yanıma getirip opturmeleri idi 😍😍suan 1 haftalık olduk. İyileşme süreci içinde bol bol hareket ve yürüyüş tavsiye ederim. Oğlumda sarılık çıktığı için bol bol hastaneye gitmek durumunda kaldık. Bu yüzden bol yürüyüşte yapmış oldum’tabiki ağrı acı oluyor çok fazla ama insan unutuyor bir şekilde evladı için. Benim hikayem bu şekilde sezeryan ile alakalı ya da başka birseyle ilgili sorularınız varsa seve seve cevaplarım 😊😊