Sidar21 Merhaba anne adayları ben 24 Ekim’de kürtaj oldum ilk gebeliğimdi 10+3 te kalbi durdu ara ara kanamam oluyordu şuan tekrar 8 *4 haftalık gebeyim tekrar kanamam var bu durumu yaşayan var mı neden olabilir bu kanama