Aygl1996 Demir hapı kullanıyomusun canım . Normalde aç alınması gerekiyo ve hamilelerde kahvaltıdan 3saat sonra . Yine ara öğün yapılacaksa 1 saat öncesi tüketilmeli demişti doktorum. Ve ben o 3 saat 1 saat şartını kontrollü gitmezsem daha yakın vakitte ilaç içip yemek yesem yani. Hemen ishal oluyorum. Bi o durumuda gözden geçir bakalım