Devran21 canım ben o ilaçları 19. Haftama kadar icemedim. Bebeğimin gelişimi de ona rağmen çok şükür ki önde gidiyor. Çok istifra ediyordum bende günde 5 kez kusmaktan içim çıkıyordu artık. Doktor da bildiği için madem icemiyorsun yapacak birşey yok içme demişti. Ağzıma almamla kusmam bir oluyordu. Şuan sadece demir hapı ve magnezyum kullanıyorum maşallah bebeğim de çok sağlıklı, gelişimi de önde gidiyor. 🙏🏼💙 o yüzden senin de sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum. 🤷🏿♀️