sedefyrs1101 bugün ikili tarama için kan verdim haftaya çıkacak sonucu, ultrason görüntüsünde de sorun yoktu 🙏 cinsiyete gelince 12+4 teyiz Dr cinsiyetini net söyleyemedi ultrasonda pipimsi bişey gördük erkek derim kız çıkabilir dedi erkekte penis başı kızlarda da vajinanın iç dudakları böyle görüntü verebiliyormuş zamanla dış dudak geliştikçe o çıkıntı görüntüsü kayboluyormuş🤷♀️ Nedense ultrason sonrası erkek hissine kapıldım keyfi yerinde gözüküyordu ona tosun diyorum artık