Selam KiZlar. Bugün 25 haftalık olduk. Çok şükür. Ama 10 haftadan beri rahimde baskı oluyor. Heran bebek çıkacak gibi ağrı oluyor. Bugün yanmada var. Geçen hafta gittim doktorum makat gelişi olunca baskı artar dedi. Ama hareketlerinde öyle her zaman aktif değil arada hareket ediyor. Sizde var mı böyle problemler. Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin.