Irm90 26 haftalık hamileyim ve 22.hafta ayrıntılı ultrason sonrasında bebeğimin sağ akciğerinde kistler görüldü ve gittikçe büyüyor kalp sola kaydı iyice böyle giderse şant takılacak dediler yaşayan ya da bu konuda bilgisi olan varmı acaba ? 🥺
Madinanin-Annesi Irm90 yok kuzum sen dintorunla konus bawka yerde detaglu ulturasona gir.Benim arkaddawimada dediler ay bebegin kalbinde delik var falan sonra bawkasina gitdiker her sey yolunda dediler
Irm90 Madinanin-Annesi teşekkürler canım 5 doktora gidiyorum zaten hepsi aynı şeyi söylüyor bu rahatsızlığı yaşayan bebeği olan biri varsa belki yardımcı olur dedim ama yok sanırım 🥺🥺
Emelikon Benim bebeğimde de kist görüldü kalbi sağa itmiş aminosentez yaptırdım henüz sonuç almadım görünce yazmak istedim şu an ne durumdasın ben 21 haftalığım çok huzursuzum
Irm90 Emelikon ben 30.haftadayım 28.hafta itibari ile kistlerde küçülme başladı gezmediğim doktor kalmadı kimsenin korkutmasına kapılmayın.küçülmeye başlıyor ki bizimkiler çok büyüktü
Emelikon Irm90 yaa çok sevindim bana bir umut oldunuz çok geçmiş olsun Allahım bir daha böyle birşeyi yaşatmasın sağlıkla dünyaya gelsin inş 🙏🏼 Umarım bizim de öyle olur insan ister istemez çok tedirgin oluyor kendimi çok kötü hissediyorum bu süreçte neler yaptınız biraz bahşeder misiniz
Irm90 Emelikon benim her hafta kontrolüm oldu kimse ile görüşmedim bol dua ettim kötü olacağına hiç inanmadım bebeğim ile hep konuştum ve 28.hafta gerileme müjdesini aldım hangi şehirdesiniz?
Emelikon Irm90 ankaradayım özel hastane de doktorumun fark etmesi üzerine şehir hastanesine yönlendirdi hiç gitmek istemiyorum hastaneye psikolojim bozuluyor inş bizimkide kaybolur kalbi sağa itmiş denildi eko da çağırdı iki hafta da bir ama gitmek istemiyorum inanın gidince moralim çok bozuluyor
Irm90 Emelikon moralinizi bozmayın 26-27 de en büyük hali olacak sizinde benim sola itilmişti çok hatta iki hafta içinde ölür dediler kalp yetmezliği olacak dediler şükür olmadı inanmayın doktorlar gerçekten bilmiyor 5529518954 numaram whatsapp tan istediğiniz zaman yazın
Emelikon Hiç bir açıklama yok bişey yok yani bense alacağım cevaplardan korktuğum için soru soramıyorum inş bu süreç biter çok teşekkür ederim mutlaka yazıcam ❤️