Kızlar 39 haftadayım, sabah kalktığımdan beri 1 defa hareket etti bebek. Tatlı yedim yok, plates topunda hareket yaptım yok. Sonra zorla dürttüm öyle 1 defa hareket etti. Aranızda öyle olan varmı? Yeri daraldığı için mi acaba. Nts ye bağlanmaya gidiyimmi acaba