Gayenur Kızlar benim kistim vardı ondan sonra bi doktor kaybolmuş dedi birisi de küçülmüş demiştin1 seneyi geçti ama şuan hamileyim doktor geçenlerde kist var ama endişelenme bişey olmaz dedi ama ben kararsız kaldım böyle bir sorun yaşayan varmı