elf-97 doğum yapalı 6 ay oldu. Bir çok şeyi kullanmadan geri getirdim. İki tene pijama takım getirmiştim normal doğum yaptım zaten doğumdan snra altımı giymedim gelip bakıyolar dı kontrol falan akşam üstü giydim bir tanesi yetti bir gece kalıyorsun zaten. Depend çok iyi mutlaka alınması gereken bir şey bir paket almıştım keşke iki tame alsaymışım evdede lazım oluuot kalım lohusa pedleri beniö dikişlerimi acıtmıştı kullanamadım. Terlik koydum bir tane kendime bardak çatal kaşık havlu kağıt bunları hiç biriini kullanmadım. Hastaneden cıkarken giymek için kıyafet koydum kendime. Makyaj malzemesi falanda koydum ama yapaca halim kalmamıştı zot bir doğumdu 😀 Bebek için 15 tane bez bir tane hastane cıkışı bir tane tulum iki tane 5 li takım koydum ama sadece hasane cıkısı ve bir tane 5 li takımı kullandım. Battaniye koydum bir tane altına sermeye üstüne ince hastane cıkısı battaniye serdim zaten sıcak oluyor içerisi. Yani öyle aman aman doldurmaya gerek yok kullanmadan geri geliyor